page

Ape Nak Jadi Ngan Remaja Zaman Skarang??

BENGANG!!!!
korunk nak tau nape aku bengang gilerr..nie pasal budak perempuan tu yang dah macam tak betol aku tengok...rase nak je hummban kat tempat buang sampah...#$%^&...dah lah perempuan...pastu tak tau malu...korunk dah tengok dah video betine2 jahanam tu...patutnye pergi m**i...
video
Tak sangke walaupown bertudong tpi rpe2nye...sanggup menghina zikir....lebih baek diorang tak yah wujud dalam dunia nie...lebih baek dari diorang bayi teros masuk NERAKA...tapi ape boleh buat...video nie utk keinsafan kita semua...HOPE U ALL LEFT U'RE COMMENT....
Jangan Lupe Komen dan Follow Blog Nie ^_^

3 comments:

  1. hmm.. maybe diaorang tak sedar gurauan yang dibuat tuh melampaui batas..

    ReplyDelete
  2. Betol tu...ptotnye bergurau tu ade batasnye...

    ReplyDelete
  3. dorng bergurau smpai melapaui batas .. ish . ap lha nk jdi ngan bebudak zaman skunk niey . agk2 lha klau nk mempersendakan tuee , piki lha . harap je pkai tdong ..

    ReplyDelete